Jeśli urządzenie Bluetooth nie łączy się z głośnikiem, wykonaj poniższe kroki w celu połączenia urządzenia:
Upewnij się, że tryb Bluetooth urządzenia jest włączony.
Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu.
Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może sparować jedynie dwa urządzenia naraz.
Przejdź do ustawień trybu Bluetooth na urządzeniu, wybierz głośnik SoundLink i opcję "zapomnij" lub "usuń" głośnik. Następnie krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku aż dioda Bluetooth zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem
Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.
Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem SoundLink, przytrzymując przycisk trybu Bluetooth, aż usłyszysz dźwięk i komunikat głosowy, jeśli komunikaty są włączone. Wskaźnik trybu Bluetooth na głośniku zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj połączyć urządzenie z głośnikiem.
Przywróć ustawienia domyślne głośnika, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika.
Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.
Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.