Jesteś cenionym partnerem biznesowym firmy Bose
Ten program stanowi dodatkową korzyść, którą Bose zapewnia podmiotom uczestniczącym w programie. Jest wśród nich i Twoja firma. Wspólnie możemy zadbać o pracowników dzięki znacznym zniżkom na większość produktów Bose.
Nie jesteś partnerem uczestniczącym w programie, ale chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami.
Zniżki dla pracowników
Aby zapoznać się ze zniżkami w witrynie dla partnerów i pracowników, uprawnieni pracownicy muszą jedynie utworzyć swoje konto. Zniżki można także udostępniać rodzinie i znajomym. Dotyczy to różnych produktów, od słuchawek po zestawy kina domowego i inteligentne głośniki, a nawet produktów stworzonych z myślą o zdrowym stylu życia.
Aby zapoznać się ze zniżkami, odwiedź nasz portal zakupów partnerskich i pracowniczych i wybierz kraj, w którym możesz utworzyć konto lub zalogować się.
Prezenty firmowe i programy motywacyjne
Chcesz złożyć zamówienie hurtowe na prezenty świąteczne? Szukasz produktów na imprezy firmowe lub dla nowych pracowników? Chętnie pomożemy. Podaj przeznaczenie, a my zapewnimy produkty. Jeśli nie masz pewności co do tego, które produkty chcesz kupić, możemy zaprezentować szerszą ofertę, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji.
Często zadawane pytania
Mam problem z dostępem do portalu. Co muszę zrobić?
• Zalecamy używanie przeglądarki Chrome, ponieważ nasza witryna jest zoptymalizowana pod kątem tego programu.
• Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i usuń pliki cookie.
• Jeśli problemy nie ustąpią, wyślij wiadomość na adres eu_accommodations@bose.com.
Po zarejestrowaniu się nie otrzymałem(-am) wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
• Użytkownik powinien otrzymać powiadomienie e-mail w ciągu 5 minut od zakończenia rejestracji. Jeśli nie otrzymasz powiadomienia e-mail, sprawdź foldery ze spamem lub wiadomościami-śmieciami.
• Skontaktuj się z działem IT, aby sprawdzić, czy adres nadawcy wiadomości został umieszczony na liście obsługiwanych adresów poczty e-mail.
Mój adres e-mail nie został rozpoznany przez system.
• Jeśli Twój adres e-mail nie został rozpoznany, upewnij się, że wprowadzony służbowy adres e-mail jest prawidłowy.
• Skontaktuj się z przedstawicielem Bose, aby upewnić się, że Twoja firma uczestniczy w programie.
Po zalogowaniu się nie widzę obniżonych cen.
Jeśli po zalogowaniu nie widzisz żadnych zniżek, zgłoś to poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres eu_accommodations@bose.com. Podaj swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail i załącz zrzut ekranu. Umożliwi nam to szybsze rozwiązanie problemu.