Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:
Dotyczy:
Sprawdź, czy w urządzeniu docelowym jest włączona funkcja Bluetooth.
Upewnij się, że na liście parowania urządzenia jest wybrana pozycja „Bose Mini SoundLink”, a połączenie zostało potwierdzone przez urządzenie.
Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś urządzenie bliżej głośnika.
Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.
Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth obsługuje profil A2DP (Bluetooth stereo).
W przypadku łączenia się z komputerem PC lub Mac w menu ustawień dźwięku komputera wybierz głośnik Bose® SoundLink® Mini jako wyjściowe urządzenie audio. Aby sfinalizować połączenie, konieczne może okazać się odtworzenie ścieżki audio (szczegółowe instrukcje można uzyskać od producenta komputera).
Sprawdź, czy jest dostępne nowe oprogramowanie dla urządzenia Bluetooth lub sprawdź dostępność aktualizacji oprogramowania dla głośnika Bose® SoundLink® Mini na stronie owners.Bose.com.