Jeśli nie możesz połączyć systemu SoundTouch z siecią Wi-Fi, wypróbuj poniższe czynności:
Jeśli konfigurujesz głośnik po raz pierwszy:
Jeśli nie możesz połączyć systemu SoundTouch z siecią Wi-Fi, wypróbuj poniższe czynności:
Jeśli konfigurujesz głośnik po raz pierwszy:
Upewnij się, że system znajduje się w zasięgu routera bezprzewodowego.
Ponownie uruchom komputer lub urządzenie przenośne i ponownie otwórz aplikację SoundTouch.
Przywróć ustawienia fabryczne systemu SoundTouch.
Wypróbuj alternatywną metodę konfiguracji.
Jeśli system był uprzednio podłączany do sieci:
Wyłącz i ponownie włącz router, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.
Przywróć ustawienia fabryczne systemu Bose.
Jeśli niedawno zmieniano nazwę sieci, hasło lub typ zabezpieczeń, zaktualizuj ustawienia sieciowe w aplikacji SoundTouch. Więcej informacji i pomoc można znaleźć w sekcji Łączenie z siecią Wi-Fi po zmianie hasła.
Jeśli chcesz połączyć się z nową siecią, zapoznaj się z sekcją Połączenie z inną siecią Wi-Fi.
Jeśli to możliwe, podłącz inne urządzenie bezprzewodowe (np. odtwarzacz Blu-ray lub konsolę) do tej sieci za pomocą przewodu Ethernet. Zwiększy to przepustowość sieci bezprzewodowej, co może poprawić wydajność urządzeń bezprzewodowych w sieci.
Tymczasowo wyłącz wszelkie programy zabezpieczające lub antywirusowe działające na komputerze, aby określić, czy te programy są przyczyną problemu. Jeśli problem jest związany z oprogramowaniem zabezpieczającym, przejdź do ustawień programu sprawiającego kłopoty i upewnij się, że aplikacja SoundTouch nie jest w nim zablokowana. Jeśli tak jest, utwórz „wyjątek” dla aplikacji SoundTouch.
Przenieś źródła zakłóceń sieci bezprzewodowej, które mogą wpływać na system, takie jak bezprzewodowe routery internetowe, telefony bezprzewodowe, telewizory, kuchenki mikrofalowe, urządzenia Apple AirPort Express lub podobne.
Nie używaj systemów SoundTouch w tym samym miejscu, co systemu Bose AL8.