często można usłyszeć dwa pojęcia dotyczące łączności bluetooth®: „parowanie” i „łączenie”. „parowanie” polega na przedstawieniu jednego urządzenia drugiemu. po sparowaniu urządzenia pozostają w swojej pamięci do czasu ich ręcznego usunięcia. z zestawem słuchawkowym można sparować maksymalnie dwa urządzenia. po sparowaniu zestaw słuchawkowy może się „połączyć” z danym urządzeniem, aby odbierać z niego dźwięk.
Dotyczy:
Sprawdź, czy zestaw słuchawkowy się nie ładuje. Zestaw słuchawkowy nie sparuje się z urządzeniem, jeśli będzie podłączony do ładowarki.
upewnij się, że w smartfonie/urządzeniu przenośnym jest włączony moduł bluetooth®.
upewnij się, że zestaw słuchawkowy bluetooth® pracuje w trybie umożliwiającym jego wykrycie. jeśli niebieski wskaźnik led nie miga powoli, naciśnij i przytrzymaj przycisk wielofunkcyjny, aby włączyć w zestawie słuchawkowym tryb umożliwiający jego wykrycie. jeśli potrzebujesz pomocy, zapoznaj się z tematem parowanie z urządzeniem bluetooth.
w menu bluetooth® urządzenia wybierz opcję „wyszukaj urządzenia” (lub podobną), jeśli na liście nie ma pozycji „bose ae soundlink”.
Sprawdź, czy zestaw słuchawkowy znajduje się w zalecanej odległości (maksymalnie 10 metrów) od sparowanego urządzenia.
upewnij się, że w smartfonie/urządzeniu przenośnym jest włączony moduł bluetooth®.
W urządzeniu przejdź do listy sparowanych urządzeń i ręcznie wybierz zestaw słuchawkowy.
Może być konieczne wyczyszczenie listy sparowanych urządzeń w zestawie słuchawkowym i ponowne sparowanie zestawu z urządzeniem.
Uwaga: ta procedura spowoduje usunięcie wszystkich urządzeń sparowanych z zestawem słuchawkowym, w związku z czym przed ponownym połączeniem urządzenia będą musiały zostać powtórnie sparowane.
Aby wyczyścić listę sparowanych urządzeń, wykonaj następujące czynności: