Upewnij się, że aplikacja Amazon Alexa jest zainstalowana na Twoim urządzeniu mobilnym. Jeśli to konieczne, pobierz aplikację Alexa ze Sklepu Play lub App Store, następnie połącz słuchawki z urządzeniem i wykonaj instrukcje, by skonfigurować asystenta Alexa.
Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.
Jeśli asystent Amazon Alexa nie działa po naciśnięciu przycisku funkcyjnego, spróbuj wykonać następujące czynności:
Ponownie uruchom urządzenie.
Upewnij się, że przycisk funkcyjny jest ustawiony na obsługę funkcji Amazon Alexa. W aplikacji Bose Connect wybierz Settings > Action button > Amazon Alexa (Ustawienia > Przycisk funkcyjny > Amazon Alexa).
Połącz urządzenie przenośne z siecią Wi-Fi®.
Rozłącz połączenia Bluetooth®, a następnie połącz je ponownie.
Wyczyść listę urządzeń Bluetooth słuchawek przez przesunięcie do końca przycisku zasilania i przytrzymanie go przez 10 sekund. Potwierdzi to komunikat głosowy na słuchawkach: „Device list cleared” (Wyczyszczono listę urządzeń Bluetooth). W urządzeniu przejdź do ustawień Bluetooth, a następnie usuń połączone słuchawki. Ponownie połącz słuchawki z urządzeniem.